Inspirace | Slevové šílenství

20160103

Tak jsem tady s prvním článkem v roce 2016. Jak jste si užili oslavy Silvestra? Já jsem do podlední chvíle nevěděla, jak to bude vypadat, ale nakonec musím říct, že jsem se moc dobře bavila, ale neubráním se jednomu předsevzetí - nebudu pít :D Seriózně, chci vydržet měsíc bez kapky alkoholu, jde do toho někdo se mnou? mrk mrk ;)

Teď už ale k dnešnímu materiálnímu článku! Slevy jsou tu a ruku na srdce, kdo se nezajde ani jednou do obchodů podívat? Já si stihla svůj vysněný kousek objednat už 23. prosince, haha. Tak doufám, že mi bude sedět, protože věřte tomu nebo ne, ale byl to můj první online nákup oblečení! Tak mi držte palce, aby to nebyl omyl :) Čím jsem starší, tak tím víc si uvědomuji, že jsem svůj styl našla už asi v 15. Poté jsem jen blbla a nyní se opět vracím k černé, jupí! Znám dost lidí, kteří se v černé necítí, stačí jen dva kusy oblečení v této barvě v jednom outfitu a už si připadají divně. To já to mám přesně naopak. Stačí mít dvě věci v jiné než černé a už si připadám jako nahá. Takže vám představuji svůj černo černý slevový wishlist a všechny ty věci hrozně moc potřebuju, samozřejmě.

1. Šedých mikin mám ve skříni pět a absolutně nedokážu pochopit, proč tam nemám ani jednu černou?! Mikiny Kenzo se mi hrozně líbí a nejraději bych měla právě takovou, ale to je spíš jen bláhové přání. Ideálně s nějakým jemným obrázkem nebo vtipným nápisem, ale spokojím se i s obyčejnou bez ničeho ze sekce basic.

2. Outfity s klobouky obdivuji vždy a na všech. Podle kamarádů a známých mi dokonce i sluší, takže jsem si řekla, že za nějakou přijatelnou cenu bych si jeden mohla koupit a dát mu šanci.

3. Úplně obyčejné černé trikové šaty mi v šatníku chybí a nehodlám se bez nich obejít už ani jedno léto. Hodí se k nim béžové kotníkové boty, Conversky i balerínky a vždy budou vypadat jednoduše, nenuceně a přitom cool. Doufám, že se nějaké jednoduché objeví v H&M nebo si budu muset počkat do jara, kdy se chystám do Berlína.

4. O velkém teplém cardiganu přemýšlím už druhou zimu a vždycky bylo jasné, že bude světle šedý. Tahle jistota se ale nedávno rozplynula a teď je úplně jasné, že bude černý a bude to můj nerozlučný společník v přicházející zimě a v těch následujících také.

5. Černé skinny džíny jsou must have celoročně a já zjišťuju, že jedny opravdu nestačí. A možná ani dvoje. Sice mám občas snahy nebýt nudná a nosit více sukně a jiné kalhoty, ale kdepak. Takový dobrý kousek oblečení jen tak něco nenahradí.

6. Upnuté midi sukně se mi líbily hned jak přišly na módní scénu, ale takové si žádají opravdu pěknou postavu. Nemluvím teď o konfekční velikosti, taková Kim je v nich stejně největší kočka, ale prostě ten zadek a boky musejí být kulaté. A já konečně přišla jak na to (stahovací punčochy z Primarku)! 

7. Prstýnky ztrácím a většinou mi z balení sedí tak dva, takže jich asi nikdy nebudu mít dost. Navíc potřebuju stříbrné a přijde mi, že poslední dobou v obchodech vidím jen samé zlato. 

8. Univerzální černá kabelka. Už nevím co dodat, mám jí na wishlistu pokaždé a nikdy žádnou podle svých představ nemůžu najít. Teda ano, třeba tahle Furla je perfektní, pak taky jedna od Ralpha Laurena a o těch od Prady nebo Givenchy raději ani nemluvím ... prosím prosím, vyrobte jednu  jednoduchou černou koženou bez těch drahých log, šlo by to?

9. Tričko nebo halenku si ve slevách koupíme snad každá. Takže se sice bez něj obejdu, ale určitě tam nějaké skončí. Černé samozřejmě. A vůbec bych se nebránila zrovna tomuhle klasickému od Adidasu.

10. Je plesová sezóna a tak bych uvítala nějaké zajímavé psaníčko. Poslední tři roky jsem totiž měla na plese vždycky to samé z Primarku, které je sice naprosto skvělé a praktické, ale chtělo by to změnu. Zaujalo mě tohle chlupaté v Mangu a pak jedno metalické v C&A.

11. Když se v létě u všech objevovaly lace-up balerínky, tak jsem si trochu ťukala na čelo. Placaté boty a ještě se šněrováním - děsně nelichotivá záležitost, ale někdy mi prostě trvá déle, než si uvědomím, že je něco super a že to chci. Takže mám takový dojem, že se příští léto objeví i u mě.

Schválně mi napište, co si plánujete pořídit vy a nebo co čím jste si už stihli udělat radost, jsem zvědavá!

Na závěr bych vás jen chtěla informovat, že pro následující rok ruším rubriku Week, jelikož se mi často stává, že třeba celý týden nemám co fotit a jindy zase nevím co dřív a tak jsem se rozhodla, že tyhle randomy budu přidávat vždy po skončení měsíce.

Post a Comment

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.