Wien 3/3

20140305

Koukám, že články o Vídni moc netáhnou, ale co se dá dělat...blog je pro mě něco jako má kniha života. Sama se na něj občas dívám a připomínám si, co jsem prožila. Zpět ale k Vídni. Druhý den a třetí část se nesla ve znamení Schönbrunnu, jídla, Prateru a zase jídla.

Po zámku jsme se jeli podívat na plynojemy. Jasně, to by moc lidí asi nenapadlo, ale právě proto jsem ráda, že přítel není moc komerční typ a hledá i jiná místa. Jsou to opravdu moc krásné stavby, které už dávno neslouží svému účelu, což dokazuje to, že jsme zde našli obchodní centrum.

Dalším bodem byla vegan zmrzlina Veganista a předem říkám, že si nehraju na vegana, ale dostala jsem na ní tip z více zdrojů a musím říct, že to byla snad nejlepší zmrzlina, jakou jsem kdy měla. Obzvlášť ta pomerančová s olivovým olejem a šafránem stála za hřích! No ale jak to tak bývá, tak jsem jí zazdili pravým telecím Wienerschnitzelem! A pivem!

Nakonec jsme si nechali Prater, který nás celkem zklamal. Chápu, byla neděle, ale stejně jsem čekala něco divočejšího. Nebo ať ho rovnou zavřou celý, ale tohle bylo tak něco mezi a atmosféra opravdu nikde. Tak jsme se šli projít do vedlejšího parku a došli pěšky skoro až k odjezdové zastávce....a jelo se domů!

Příště čekejte asi zase nějaké ty střípky z kuchyně, protože co si budeme povídat, to mě baví nejvíc :)

3 comments

  1. Já zrovna tyhle články ráda :) Okouknu cizí země z pohodlí domova ;)

    ReplyDelete
  2. Moc pěkné fotky :) Zajímalo by mě, jak chutná ta veganská zmrzlina :)

    ReplyDelete
  3. Vídeň je krásná! Rozhodla jsem se založit si také blog a začít sdílet věci, co zatím byly jen v "šuplíku" tak budu ráda, když se mrkneš. ;-) http://roma450.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Děkuji za komentář!

Latest Instagrams

© Poslední nok. Design by Fearne.